Home » » Ja Dieta e provimeve, më shumë fruta e më pak kafe!

Ja Dieta e provimeve, më shumë fruta e më pak kafe!



Abuzimi me kafenë është gabimi kryesor që bëjnë të gjithë studentët dhe maturantët kur janë duke studiuar për provime.
Kafeja sjell ankth dhe pagjumësi çka bën që të humbisni përqendrimin dhe qetësinë. Studentët që janë me provime, duhet të konsumojnë shumë fruta. Ato ju ndihmojnë të qetësoheni dhe mbi të gjitha të luftoni të nxehtin që ju bezdis gjatë studimit.
Një ndihmë të madhe për t’u qetësuar gjatë kohës që jeni duke studiuar, e gjeni edhe në ushqime si buka, orizi, sallata jeshile, qepa djathi, kosi, vezët e ziera, qumështi i ngrohtë, frutat e ëmbla të përziera me mjalt, të cilat favorizojnë gjumin dhe ndihmojnë organizmin të qetësohet, duke ju dhënë energjinë e duhur dhe mbi të gjitha pëqendrimin për të cilin keni aq shumë nevojë.
Ndërkaq, duhet të shmangni kafenë, patatinat por edhe çokollatën pasi këto ju shtojnë ankthin. Që të keni rezultate më të mira, duhet të ushqeheni mirë, por pa ngrënë ushqime të rënda.

Kliko për më tepër Dieta:
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


0 comments:

Post a Comment